Cold Summer Style Solution

The weather in this country is horrible, it´s raining... raining... raining. The only positive thing about all that rain is that my skin has never looked better with all this "moisture"-humidity- in the air, and because I was not able to lay out in the sun because... there is no sun.  
Nevertheless, I have a strong desire to wear dresses, or shorts. It's summer time, right?! 
But now I´ve found a perfect solution for this problem. I´ve discovered this wonderful knit coat at Stefanel:



It just goes so well with all my summer dresses or jean shorts (jorts). I wear it with booties, wellies or the Prada sneakers, it's the answer to my prayers ;), a perfect solution for this rainy summer. I think I´d be really sad if summer would come back (well, not really, there´s definitely something wrong when you´re wearing a chunky knit coat from the Fall/Winter collection in July;))


Das Wetter hier in diesem Land ist grauenvoll, es regnet und regnet und regnet. Das Positive ist, ich habe eine wundervolle Haut bei all dieser Feuchtigkeit und weil ich nicht in die Sonne gehe da diese nunmal nicht da ist. Trotzdem ist der Verlangen da, Kleider zu tagen, oder kurze Hosen. Es ist ja nunmal Sommer! Aber nun hab ich die perfekte Lösung für dieses Problem gefunden. Bei Stefanel entdeckte ich diesen wunderschönen Strick-Mantel.
Er sieht einfach toll aus auf all meinen Sommerkleidern oder kurzen Jeans. Ich trage ihn mit Booties, mit Gummistiefeln oder Turnschuhen, es ist die perfekte Lösung für diesen verregneten Sommer. Ich glaub ich wäre richtig traurig wenn auf einmal der Sommer zurückkommen würde (naja, nicht wirklich, irgendwas stimmt definitiv nicht wenn Du einen Strickmantel aus der Herbst-Winter Kollektion im Juli trägst ;))

No comments:

Post a Comment